No-sugar challenge! Είσαι μέσα;

Όσοι με παρακολουθείτε στα social media γνωρίζεται ποσό πολύ μ’ αρέσει η υγιεινή διατροφή. Το 2021 αποφάσισα να κόψω το κρέας για πολλούς λόγους και μετά από αρκετές «δύσκολες μέρες» τα κατάφερα. Αν θες να μάθεις περισσότερα για την εμπειρία μου αυτή κάνε κλικ εδώ. 

Φέτος πήρα μια νέα απόφαση να κόψω εντελώς τη ζάχαρη λευκή και ακατέργαστη. Αυτό σημαίνει όχι πια γλυκά τουλάχιστον αυτά που συνήθιζα να τρώω. 

Ξεκίνησα στις 16 Γενάρη και η ιδέα δεν ήταν δικιά μου αλλά μιας φίλης μου. Να  σας πω την αλήθεια δεν το σκέφτηκα και πολύ και είπα αμέσως το ναι! Εξάλλου όταν δεν είσαι μόνο σου και έχεις στήριξη σε οτιδήποτε και αν κάνεις στη ζωή σου όλα γίνονται πιο εύκολα. 

Τι επιτρέπεται και τι δεν επιτρέπεται να φας στο no- sugar challenge ? 

Αρχικά όπως αναφέρθηκα και παραπάνω δεν τρως ζάχαρη. Επειδή πολλά προϊόντα έχουν ζάχαρη θα πρέπει να διαβάζεις πολύ προσεκτικά τις ετικέτες τους. Φυσικά, επιτρέπεται το μέλι και τα φυτικά υποκατάστατα τύπου στέβια. 

Θεωρώ ότι είναι εύκολο γιατί στις μέρες μας υπάρχουν πολλές υγιεινές και νόστιμες επιλογές που μπορείς να αντικαταστάσεις τα γλυκά αρκεί να έχεις τη διάθεση να τα ψάξεις. 

Λοιπόν τι λες; Είσαι μαζί μας; 

Αν ναι αυτό που θα σε συμβούλευα  για αρχή να βάλεις μικρούς στόχους. Περιόρισε την ζάχαρη σταδιακά μέχρι να την κόψεις εντελώς. Επίσης, μην ξεχνάς να επιβραβεύεις τον εαυτό σου. Εμένα προσωπικά αυτό με βοηθάει πολύ. Με ανεβάζει ψυχολογικά και συνεχίζω δυναμικά. 

Αν με ρωτήσεις τώρα ποσό θα κρατήσει αυτό το challenge δεν έχω ιδέα. Μακάρι για πάντα αλλά όπως έχω ξανά πει άνθρωποι είμαστε. Αγαπάμε τον εαυτό μας, τον φροντίζουμε , τον τροφοδοτούμαι με υγιεινά φαγητά αλλά πρέπει να το κάνουμε με χαρά. Και κάθε φορά που είναι να αλλάξεις μια συνήθεια η χαρά έρχεται δύσκολα . Θέλει υπομονή και θέληση.

Για να κοπεί μια «κακιά» συνήθεια είναι ολόκληρη διαδικασία. 

  1. Πρέπει να βρεις ισχυρό κίνητρο και πάνω από όλα τους λόγους που θέλεις να πετύχεις αυτό τον στόχο. 
  2. Πρέπει να βρεις μια νέα συνήθεια που θα αντικαταστήσεις την παλιά. 
  3. Πρέπει να συνδυάσεις την νέα σου συνήθεια με ευχαρίστηση και την παλιά με πόνο. 
  4. Να το μοιραστείς αυτό το νέο με φίλους και με ανθρώπους που θα σε στηρίξουν σε όλη αυτή την δύσκολη πορεία που έχεις να διανύσεις.  
  5. Να δεσμευτείς απέναντι σε αυτούς και απέναντι στον εαυτό σου. 

Αν θες να μάθεις παραπάνω για tips αλλαγής συνήθειας κάνε κλικ εδώ

θα τελειώσω με ένα αγαπημένο απόφθεγμα : 

«Πολλοί άνθρωποι ξέρουν τι να κάνουν, αλλά λίγοι είναι εκείνοι που κάνουν αυτό που ξέρουν. Η γνώση δεν είναι αρκετή! Πρέπει να αναλαμβάνεις δράση»

Περιμένω σχόλια και δράσεις!


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *